Pagina's

23 januari 2013

Review #7. Ici paris XL lipbalsems.

Wij hebben nu eindelijk een ici paris XL ik Sneek. De dichtsbijzijnde was in leeuwarden en dat is toch wel een eindje rijden om even naar de ici paris te gaan. Ik ben echt super blij dat hij er is. Na dat ze winkel geopend was hadden ze wat aanbiedingen op hij eigen merk. Ik heb de hele winkel doorgezocht, maar ik kon niet echt de grote leuke deals vinden, maar ik vond wel een bak met allemaal lipbalsems. 

Er waren 4 verschillende lipbalsems, een groene met aloƫ vera, een blauwe met bosbes (denk ik), een rode met aardbij en een roze met SPF 15. Ik heb de roze met SPF erin en een rode met aardbeien smaak. De balsems smeren fijn en ze blijven goed zitten. De roze Ik heel fijn om te gebruiken op een zonnige dag. door de SPF beschermt het tegen berbranden en dat wil je zeker niet hebben. De rode is fijn voor die dagen dat je heel snel moet maar je geen tijd hebt om lipstock of lipgloss op te doen, want deze lipbalm geeft namelijk een beetje kleur op je lippen.

Zo ziet de kleur eruit. Ik vind hem heel mooi en het ziet er verzorgt uit. Ik ben heel blij met de lipbalsems en ik vind de kwaliteit ook heel goed.

De lipbalsems kosten €2,80 per stuk en zij te koop bij de iciparis XL.

-xXx- Nina.

1 opmerking:

  1. Ze zien er heel leuk uit, vooral voor die prijs... ;).
    X Lieze
    www.OzoHip.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen