Pagina's

14 januari 2013

Review #1. Catrice allround concealer.

Als allereerste van de review week wou ik allround concealer palette van Catrice reviewen. Het palette is al op heel veel blogs te vinden en wordt heel veel gebruikt. Ik gebruik hem nu ook al een tijdje ik ik gebruik eigenlijk al mijn andere concealers helemaal niet meer. Alle kleuren die je nodig hebt zitten erin en hij is gewoon geweldig en betaalbaar.


In het palette zitten 5 Verschillende concealers. 2 voor kleuring en 3 voor een egale tint. 
waar gebruik je welke concealer voor?:
Groen: Deze is te gebruiken op rode plekjes en rode vlekjes
Roze: Deze gebruik je voor donkere wallen.
Donkere: als concealer als je een donkere huid hebt en als je een lichte/getinte huid hebt kun je hem ook als bronzer gebruiken.
Getinte en lichte kleur: concealer
Alle concealers hebben een hele goede dekking en blijven de hele dag door zitten.

Ik raad het concealer palette zeker aan als je een goed dekkende concealer zoekt. vergeleken met een losse concealer ik dit een heel goedkoop palette en krijg je echt waar voor je geld.

Het allround concealer palette ik €3,59 en is verkrijgbaar bij Kruitvat en Trekpleister in het schap van Catrice

Laat even weten wat jullie van het palette vinden en tot morgen :3

-xXx- Nina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten