Pagina's

22 januari 2013

Review #6 Essence Fantasia highlighter.



Essence had in december een nieuwe tijdelijke collectie. De collectie heet fantasie en het is een hele mooie collectie met een feeën thema. Ik kwam er natuurlijk weer eens veel te laat achter dat ze weer een andere tijdelijke collectie hadden, maar toen ik er heen ging hadden ze nog wat producten liggen. Het product dat me het meest aansprak was de highlighter. Het was de aller laatste dus ik had geluk.


Zo ziet de highlighter eruit. Ik vind de kleuren die erin zitten heel mooi en het patroontje zelf ook. Het figuurtje in de highlighter moet volgens mij een bloem voorstellen. Er zitten 3 verschillende tinten in de highlighter. als je zo kijkt ziet je dat alleen de bloem een andere kleur heeft maar als je goed kijkt zie je dat de bovenste helft van het lichtroze net wat donkerder is.

Zo zien ze er op de huid uit. Al de kleuren samen geven een hele mooie glow op je gezicht. De highlighter brengt heel natuurlijk een en is heel fijn om te gebruiken.

De prijs van de highighter is €2,99. hij is niet meer verkrijgbaar.

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten