Pagina's

17 januari 2013

Review #4 Kaviaar nails.

Even tussen als die make-up door een nagelproduct. Kaviaar nailart is al een tijdje bekent. Het is een nailart met allemaal kleine bolletjes op je nagels die een heel mooi effect geven. Ik was al een tijdtje op zoek naar deze nailart, maar kom hem maar nergens vinden. Toen ik bij de Primark kwam en ze zag liggen, moest ik er natuurlijk eentje meenemen. 


De nailart set komt met een gewone lakje die goed plakt, de 'kaviaar' bolletjes en een trechtertje om de overige bolletjes weer terug te stoppen. Je had ze ook nog in andere kleuren, maar deze vond ik het vrolijkste. Ik ben heel verrast van de kwaliteit van het product. de nagellak dekt goed en de nailart blijft goed zitten. je moet wel even oefenen om het onder de knie te krijgen

Zo zien de potjes er van dichtbij uit. Ik vind de kleuren heel mooi. Natuurlijk heb ik hem ook uitgeprobeerd voor jullie. Het lakje dekt heel mooi en de bolletjes blijven goed plakken. Zorg er wel voor dat je een goede topcoat aanbrengt, anders blijft de nailart niet goed zitten. ik zou hem zeker meenemen als je bij de Primark bent.

Het pakketje kost €3,50

-xXx- Nina




Geen opmerkingen:

Een reactie posten