Pagina's

16 januari 2013

Review #2. Catrice eye aquarelle duo chalks.

Ik was laatst met Mirthe naar de stad geweest en toen stond er een bak met allemaal afgeprijsde make-up. Natuurlijk moest ik er even inkijken. Ik vond in de bak deze 2 oogschaduw's cubes. Het zijn volgens mij (aan de naam gezien) oogschaduw's die te gebruiken zijn met water. ik heb dat verder niet geprobeerd, omdat ze nu ook al heel gepigmenteerd zijn.


Zo zien de oogschaduw's eruit. Er zit een blauw/paarse kleur in en een legergroene. de blokjes zijn zo'n 1 cm bij 1 cm bij 1 cm en zijn heel goed gepigmenteerd. Er zit een doosje om de oogschaduw heen. De oogschaduw's leken toen ik ze voor het eerst zag op losse oogschaduw maar het bleken dus achteraf blokjes oogschaduw te zijn.

De leger kleur is ietsje beter gepigmenteerd dan de paars/blauwe kleur. De oogschaduw's zijn volgens mij niet meer te koop, maar daar heb ik verder niet naar gekeken. 

De oogschaduw's kosten per 2 van €2,99 naar €1,-
Als je ze ook ziet liggen in jou Kruitvat zou ik hem zeker meenemen.

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten