Pagina's

02 december 2012

Review Tommy Hilfiger lip balm.

Ik ben laatst naar een Fashion event geweest (daar komt nog een artikel over) en daar kregen we een goodiebag mee en in die goodiebag zat een Tommy Hilfiger lip balm!!! Tommy Hilfiger is een kleding/accessoire merk voor zowel man als voor vrouw. Ik heb verder nog nooit iets van Tommy Hilfiger gehad, dus ik was erg benieuwd.



Zo ziet de lip balm eruit. hij ruikt naar aardbei en en hij smeert zo fijn, zelfs vaseline kan hier echt niet tegen op. Ik heb hem nu een week lang elke dag op gesmeerd en wat me opviel is dat ij zeker wel een uur of 2 blijft zitten en je lippen heel goed voed.

De verpakking van de lip balm vind ik ook echt heel leuk. De tekst beschrijft echt precies waar de lip balm naar ruikt en proeft. Hij geeft geen kleur af wat ik wel jammer vind, want het is best een mooie kleur, dus dat is het enige nadeel, maar verder is hij perfect.

Ik kon de prijs niet opzoeken omdat hij momenteel is uitverkocht of niet te krijgen is op de online site, maar mocht je de lip balm tegen komen dan moet je hem zeker meenemen.

Neem ook een kijkje op hun site:

-xXx- Nina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten