Pagina's

27 november 2012

Ooglook met groen.

Ik ben even een tijdje niet bezig geweest met mijn blog, maar ik ben er weer. Ik heb vandaag een ooglook voor jullie met de kleur groen, ja inderdaad, groen. Groen is eigenlijk de kleur in een oogschaduw pallet die niet veel gebruikt worden. Ik merk dat zelf ook heel erg dat al de kleuren van mijn pallet opgaan behalve de groene kleuren en het is ook heel zonde om hem dan weg te doen, dus maak ik een look met groen zodat die kleur ook gebruikt wordt.


Ik begin altijd eerst met een oogschaduwbasis zodat de ooglook beter en langer blijft zitten. Als eerst beginnen we met de lichtste groen die je hebt op het bewegend ooglid te doen.

Breng het goed aan in het binnenste van het bewegend ooglid en vervaag het richting het buitenste. Dit doe je omdat je aan de buitenkant ook nog een andere kleur gaat doen.


Dan pak je een leger kleur groen.

En die breng je aan de buitenkant aan en in je arkadeboog. 

Dan breng je met een fluffy kwast een grijze kleur met een groene ondertoon aan.




En vervaag het tot onder je wenkbrauwbot.

Dan breng je een eyeliner aan. Het mag ook een gelliner of oogpotlood zijn, maar ik vind deze het handigste.

Maak de lijn een beetje dikker dan dat je normaal zou doen en wing hem uit.

Breng dan je favoriete mascara aan.

En dan ben je klaar. Zo kun je een groene kleur toch heel leuk gebruiken voor een ooglook.

Succes met namaken.

-xXx- Nina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten