Pagina's

08 november 2012

I love fall Tag.



Ik heb vandaag een "I love fall tag" voor jullie. Ik las de tag op StyleByBo en het leek me zo leuk om hem zelf ook te doen. Naast al die regen hou ik echt heel erg van de herfst, Al die mooie kleuren en je kunt weer lekkere warme vesten aan. Wat nog wel het allerleukste is aan de herfst is dat je altijd een rede hebt om thee te drinken met vriendinnen alleen om gewoon even af te spreken en te kletsen, maar genoeg over dit en laten we maar beginnen met de tag. 




Wat is jou favoriete herfst lipproduct?
Mijn favoriete is Labello. Ik gebruikte eerst de labello rose, maar nu die op is gebruik ik een NS labello. labello. Ik was op weg met een vriendin naar Amsterdam, maar tussen volgens mij Meppel en Zwolle reed geen trein, dus moesten we met de bus. allemaal een heel gedoe, maar om het weer goed te maken kreeg iedereen een tasje met wat goodies mee en daar zat dus ook een labello in. Laatst heb ik hem weer terug gevonden en zins dien gebruik ik de NS labello. hij is heel fijn en zacht, dus perfect voor de herfst.



Welke kleur nagellak draag jij het liefst in de herfst?
Het liefste draag ik rond deze tijd veel warme kleuren. Veel donkerrood, bruin en grijze kleuren. Soms vindt ik het best moeilijk om te kiezen tussen 1 kleur dat ik ze dan maar allemaal op mijn nagels doe, een beetje het effect wat je buiten ziet. Niet alleen maar groen zoals in de zomer, maar allemaal warme kleuren door elkaar en dat doe ik dan ook het liefste met min nagels.



Wat is jou favoriete herfst geurkaars?
Deze was echt heel makkelijk om te kiezen. Fresh Cookies van de Action. Deze kaars ruikt gewoon zo lekker dat ik geen andere meer wil. Welke geur ik nog wel een keer wil proberen is kaneel, maar ik heb nog nergens een gezien.

Wat is jou favoriete Starbucks herfst drankje?
Deze wordt wel erg lastig om in te vullen. Ik woon in het allergrootste gat van heel Friesland, Sneek en omdat de dichts bij zijnde Starbucks in Groningen zit, kom ik dat niet echt vaak. Ik heb wel vaak Starbucks gehaald onderweg naar Frankrijk, maar dat zijn de discover smaken. De smaak die me wel heel lekker lijkt is Frapucino. Dus mocht ik deze herfst nog bij de Starbucks komen, dan bestel ik denk ik die smaak.

Wat is jou favoriete halloweenfilm?
Zombieland. Die heb ik gekeken bij Rieneke met wat vrienden en die was soms heel vies, maar ook heel erg leuk en grappig. Het is zeker een aanrader, omdat de verhaallijn en de tips die er in voor komen super grappig zijn.

Wat voor snoepgoed eet je het liefst tijdens halloween?
We vieren in Nederland geen halloween, altans hier niet, dus dat is lastig. wat ik wel graag eet tijdens de herfst zijn marshmallows, omdat ze lekker zin in de warme choco!

Wat draag je tijdens halloween?
Ik vier dus geen halloween, maar als ik het zou vieren was ik als weerwolf gegaan, want die zijn super leuk. Ik heb wel een make-up look gemaakt voor halloween, dus klik dan hier om die te zien.



Welke sjaal of accesoire draag je het liefst in de herfst?
Mijn col. ik heb er twee, een blauwe en een bruine. Ik wissel ze een beetje af. ze zijn heel lekker warm en dat is ook wel nodig met dit weer, toch?

Wat vindt je het leukste aan de herfst?
Alles, dat je weer leuke warme kleren kan dragen, dat je weer warme choco kan drinken, alle mooie kleuren buiten, werkelijk ALLES!!!!!

Dit was de tag alweer. ik tag ook weer wat mensen en dat zijn Mirthe en Cassandra. veel plesier met taggen.

Ik wens iedereen een fijne herfst toe en bedankt voor het lezen

-xXx- Nina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten