Pagina's

05 november 2012

Een beetje organiseren.

Heey allemaal,

Zoals iedereen die op de middelbare school zit, heb ook ik het heel druk met school en huiswerk en dat soort dingen. Ik moet veel leren en ik wil dit jaar graag halen, maar bloggen vindt ik ook heelleuk om te doen. Om alles een beetje te combineren ga ik wat georganiseerder bloggen. Ik ga nu elke week 3 artikelen plaatsen, een op woensdag, een op vrijdag en een op zaterdag. Het artikel van zaterdag heeft een filmpje. Vlogs blijf ik wel heel random plaatsen, maar die plaats ik niet meer op mijn blog. De vlogs kun je volgen op YouTube, op mijn kanaal. Klik hier om er naartoe te gaan en abonneer op mijn kanaal om op de hoogte te blijven van de laatste filmpjes. ik hoop dat alles zo goed te combineren valt.

-xXx- Nina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten