Pagina's

06 november 2012

Review Essence oogschaduw palletje.

Laatst ging mijn bruine oogschaduw op en ik moest een nieuwe hebben. Ik had al veel goede reactie's gehoord over de quattro palletjes van essence en had er ook al wat reviews over gelezen en het werd echt tijd voor een nieuwe oogschaduw.

Dit is het palletje. Ik heb degene met bruintinten gehaald, nummer 02 to die for. Er zit een highlighter, een kleur voor op het bewegend ooglid en twee kleuren voor in je crise in. 

Zo zien de kleuren eruit als je ze aan brengt. ze zijn mooi gepigmenteerd en brengen heel makkelijk en zacht aan. ik ga dit palletje nu voor mijn dagelijkse make-up gebruiken. de prijs van het palletje is rond de 2,50 denk ik en is in 4 verschillende combinaties verkrijgbaar.

-xXx- Nina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten