Pagina's

25 december 2012

Kerstlook #3.

Ik heb vandaag look #3 voor jullie. Het is een heftige look met redelijk donkere kleuren en perfect voor een gala of een kerstfeest. Bij deze look passen ook nepwimpers, die kun je erbij doen. i heb ze weggelaten, omdat met mijn wimpers lukken nepwimpers niet, omdat ze te lang zijn. de look is best makkelijk om te maken, maar je moet de kleuren wat vaker aanbrengen als je hem wat heftiger wil hebben.



  • Begin bij deze look met een goede basis. Bekijk mijn vorige artikel hoe je een goede basis maakt.
  • Breng dan een rood/roze kleur aan op het bewegend ooglid. Ik heb hiervoor een blush gebruikt, omdat die wat beter gepigmenteerd zijn.
  • Breng daarna een donkerbruine kleur aan in je buitenste ooghoek en in je arkadeboog.
  • Vervaag alle harde lijnen en zorg dat de kleuren goed in elkaar overlopen.
  • Breng dan ook de donkerbruine kleur aan onder je oog.
  • Breng een witte kleur aan in je binnenste ooghoek en onder je oog.
  • Breng dan een goede mascara aan. als je nepwimpers er bij doet, breng die eerst aan en dan mascara.
En dan is je kerstlook af. Veel succes met maken en stuur je eigen resultaten naar mijn twitter en facebook.


Merry Christmas -xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten