Pagina's

23 december 2012

3 make-up kerstlooks.

 Omdat kerst er weer aankomt en je dan vast wel een kerstdineet hebt of een feestje, Dus daarom heb ik voor jullie 3 kerstlooks gemaakt. Een mooie zachte look, een iets heftigere en een best wel heftige. Ik ga de looks is 3 verschillende artikelen verdelen en Bij elke look maak ik een soort van stappenplan met foto's. Ik laat in dit artikel ook al een paar foto's zien van de 3 make-up looks, zodat jullie alvast een beetje kunnen zien hoe ze eruit zien.


Look #1
Deze look is mooi voor bij een kerst brunch. hij is heel zacht met warme roze en bruine tinten. De look is van allemaal het makkelijkste te maken.

Look #2
Deze look is perfect voor Als je een kerstdineet hebt. Hij is wel al aardig heftig, maar je kunt zelf kiezen hoe heftig je de zwart gebruikt. Deze look is ook redelijk makkelijk te maken.

Look #3
Deze look is echt een feest look. Het heeft heftige rode en donker bruine kleuren. Het duurt wel eventjes maar dan heb je wel een super mooie look voor een feest.

 Dit zijn de looks die jullie de komende dagen kunnen terugvinden op mijn blog.Vandaag komt look #1 online en maandag en dinsdag kun je look #2 & #3 in het geheel zien.

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten