Pagina's

24 december 2012

Kerstlook #2

Vandaag weer een look. Deze look had Mirthe laatst bij mij gemaakt en ik vondt hem wel passen bij de make-up looks voor kerst. Dit is een look die redelijk makkelijk te maken is en het resultaat is heel mooi. Je kunt het natuurlijk met de kleuren maken die ik ook heb gebruikt, maar je kan het ook doen met andere kleuren. Als je het wel met zwart doet en je wilt dat goed en lang blijft zitten dan is een goede basis ook belangrijk, daarom heb ik ook mijn basis routine op een rijtje gezet.



  • Begin met een goede make-up basis. Het kan een oogbasis gebruiken, maar een concealer werkt ook.
  • zorg dat overal genoeg zit en dat je et ook heel goed aanbrengt onder je oog,
  • Breng een witte oogschaduw of een highlighter aan op het wenkbrauwbot en onder je oog.
En nou verder met de ooglook.

  • Breng als eerst een nude oogschaduw aan op het bewegend ooglid.
  • Breng dan een zwarte kleur aan in de arkadeboog. 
  • Vervaag de harde lijnen zodat de kleuren goed in elkaar overlopen.
  • Breng een witte kleur aan in je ooghoek, zodat je ogen wat groter lijken.
  • pak dan je lievelings eyeliner aan en breng het van smal naar dik aan. dit effect maakt je oog meer open.
  • breng de eyeliner ook onder aan en ga daar ook nog met een zwarte kleur overheen.
  • Breng mascara aan en dan is je ooglook af.
Ik wens jullie veel succes met het maken van de look.

-xXx- Nina.


2 opmerkingen: