Pagina's

20 april 2013

Nude look voor de lente/zomer.

Ik vond het wel weer eens tijd voor een make-up look. Ik heb een look gemaakt met zachte bruine kleuren die perfect zijn voor een dag je strand of gewoon naar school. Als je de look naar het strand draagt zou ik de look maken met extra oogschaduw basis en een waterproef mascara.

  • Het eerste wat je doet is een goede basis aanbrengen. Als je hem draagt naar school kun je er ook concealer bij doen, maar dat zou ik niet doen voor naar het strand.
  • Breng naar als dat een lichte nude kleur aan op het hele bewegend ooglid. Deze kun je ook vervangen met een mooie felle kleur als je daar van houd.
  • Breng dan een licht bruine kleur aan in je hele arkadeboog en blend alle harde lijnen.
  • Breng daarna een donker bruine kleur aan de buiten kanten van je arkadeboog en een klein stukje van je buitenste ooglid.
  • Breng als laatst de donker bruine kleur onder je oog aan.
  • Breng daarna een mascara aan en als je het wil kun je er ook een eyeliner bij aanbrengen.


De kwasten die ik gebruikt heb zijn:
  • Blending brush (Hema)
  • Full eyes brush (Hema)
  • Eyeliner brush (merkloos)
Als je de look namaakt, laat dan even een foto achter op mijn Facebook pagina.

-xXx- Nina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten