Pagina's

07 april 2013

Favorieten Maart.

Ik wou maar weer eens een favorieten doen en ik wil ze denk ik elke maand doen. Ik ga denk ik 6 verschillende categorieën doen,  Make-up, Fashion en accessoires, Food, Movie's, Apps en Youtube. Het gaat denk ik niet lukken om alle categorieën te doen elke maand. De meeste favorieten van de maand Maart zijn nog niet op mijn blog geweest, en als jullie van een product een review willen zien of een recept voor iets, laat het dan even weten.

Make-up.


Als eerste mascara. Ik heb er twee, een gewone en een waterproef. De eerste is the Rocket volum' mascara van Maybelline. Dit is de nieuwste en ik ben er echt heel blij mee. Het borsteltje is fijn, de mascara brengt mooi aan en hij blijft goed zitten. De tweede is de Max waterproof mascara van Action. Ik heb de gewone versie van deze mascara al vaker gehad en die was heel fijn. Deze is eigenlijk precies hetzelfde alleen blijft deze ook nog zitten bij zwemmen. Ik ben er heel tevreden over.

De lipgloss van Rimmel zijn ook zeker een favoriet geweest. De kleuren blijven mooi zitten en maken je lippen ook wat voller. De kleur die ik het meeste heb gedragen is de lichte. 

De paletten van de Action zijn ook heel vaak gebruikt. Het palette dat ik het meeste heb gebruikt is Color my crazy. De kleuren zijn heel mooi voor in de lente en geven een mooi effect. 

De nieuwe oogschaduws gebruik ik nu voor mijn dagelijkse make-up. Ze blijven met een goede basis mooi zitten en zijn heel fijn bij het aanbrengen. 

De highlighter van de limited edition lijn van essence heb ik ook veel gebruikt. Het is een highlighter die niet zo glitterend overkomt, maar een mooie glans geeft. Hij is jammer genoeg niet meer verkrijgbaar, tenzij je ze nog kan vinden in een korting bak.

Fashion en accessoires.


Ik Heb laatst een broek gekocht met bretels en sinds ik heb had wou ik hem niet meer uitdoen. Hij zit super lekker, de kleur is mooi en de bretels zijn precies de goede lengte. Hij is te koop bij Jensen, maar je kunt ze in veel meer winkels vinden.

Ik heb ook eindelijk een horloge gekocht. Ik wou er al heel lang een, omdat ze zo leuk te combineren zijn met leuke armbandjes en dingetjes. Ik wil ook nog een artikel maken over hoe je een horloge leuk kunt combineren.

Food.


Noodles!!!! Ik heb heel veel noodles gegeten en dan vooral de extra grote noodles van Xenos. Ze zijn heel lekker en heel makkelijk om klaar te maken.

Sushi is ook een favoriet, eerder een all time favorite. Ik maak het samen met mijn vader en dat is altijd super leuk om te doen. Als we geen zin hebben om het zelf te maken gaan we naar een restaurant waar ze ook hele lekkere sushi kunnen maken.

Een echte snack favoriet is Hershey's Cookies and creme. We hadden ze gehaald bij een tankstation op weg naar mijn opa en oma en sinds toen was ik er helemaal verliefd op. Ze zijn nu ook te koop bij Wibra.

Movie's


Pitch perfect
Ik heb echt heel erg gelachen en ik denk dat ik hem nog een keer ga kijken.

Apps.



De app waar ik helemaal gek op ben is Go Launcher EX. Het is een app waar je de layout van je mobiel kan veranderen. Ze hebben heel veel verschillende thema's en je kunt met deze app al je apps in mappen zetten en dat kon ik niet met mijn gewone layout. 

Youtube.


De Youtubers die ik in maart heb gevonden zijn:

Hij maakt hele leuke Prank call filmpjes. Elke keer als ik een filmpje kijk lig ik helemaam in een deuk.

Hij maakt net als Pewdiepie gaming filmpjes en vlogt er ook bij.

Ik heb hem gevonden via CinnamonToastKen. Hij maakt hele leuke gaming filpjes, maar hij zingt en vlogt ook.

Ze maakt hele leuke filmpjes met allemaal tips en trucs voor make-up en beauty. Ze heeft ook een blog.

Dit waren alle favorieten van Maart. Als jullie een artikel willen zien van een bepaald iets, laat het even weten.

-xXx- Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten