Pagina's

17 september 2012

Favorieten September.


Ik heb al een tijdje niets geplaatst, dus dat moest weer eens. Ik ga beginnen met iets nieuws. Ik ga mijn favorieten van de maand bijhouden. Laat even weten of je het leuk vindt dat ik dit ga bijhouden en laat ook wat ideeën achter. 

Youtube
De laatste tijd kijk ik meer Youtube dan tv. De kanalen die ik de laatst tijd heel veel heb bekeken zijn die van Luke Conard, Joey Graceffa, Missglamorazzi en J1mmyb0bba. Ze hebben allemaal super leuke filmpjes over lifestyle, beauty, muziek en lol. 

Beauty
Mijn favoriete Beauty- product kunnen jullie denk ik wel raden. Inderdaad, de Dove deodorant. Hij blijft super goed zitten en ruikt al helemaal super.

Social Media

De Social media die ik de laatste tijd het meeste gebruik zijn zeker Twitter en Whatsapp. Twitter is gewoon handig om te vertellen wat je aan het doen bent en Whatsapp is handig om mensen makkelijk mee te bereiken. 

Apps

De apps die ik de laatste tijd veel gebruik zijn Natuurlijk Whatsapp en Twitter, maar ook Wunderlist, Instagram en PicsArt. Wunderlist is een app waat je lijstje kunt makken en alles kan afvinken wat je hebt gedaan. Instagram kent iedereen wel (heb er een artikel over geschreven). Picsart is een app waar je foto's kunt bewerken en colages kunt maken.

Eten

Zeker weten Skittles!!!! Ik hou echt van Skittles. 

Dat waren al mijn favorieten voor deze maand. laat weten wat jou favorieten zijn bij de reacties!!!

-xXx- Nina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten