Pagina's

09 september 2012

Dress dress-up.


Mirthe.
De laatste tijd zijn er veel filmpjes net hoe je een Jurkje op verschillende manieren kunt stijlen, dus het leek me leuk oom dat ook te doen. ik ben samen met Mirthe naar het Rasterhof park gegaan en hebben daar een fotosessie gehouden. het park heeft drie hele mooie punten: amfitheater, de waterval met de rozenstoelen en pad over het water. 


Dit is het jurkje, gewoon een hele simpele van de zeeman.
Look 1: Stoer

Ik heb het jurkje gestijlt met een spijkervestje van de Action, een ketting van Bijou Brigitte, een riempje van de Zeeman en de hakken uit een boetiekje in Leeuwarden. 
Er kwam een heel lief meisje naar me toe met een lieveheersbeestje. 
Look 2 : Casual.
Gestijlt met een vest van C&A, een riempje van de Famous en weer dezelfde hakken.
Look 3 : Back 2 school.
Gestijlt met een vest van de Hema, een riempje van de Famous,
een schoudertas van Brunotti en schoenen van New Yorker.
Dit was de make-up look die ik had.

Ik heb heel erg veel plezier gehad aan deze middag en ga het zeker vaker doen.

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten