Pagina's

12 september 2012

Dove deodorant.

Zoals altijd gaat mijn deodorant of heel snel op of stuk. Ik koop denk ik rond de 3 a 4 weken weer een nieuwe. Nu gebruik ik de Dove beauty finish. Het is echt de fijnste deodorant die ik tot nu toe heb gehad. 

Vaak als ik een deodorant probeer die 24 uur werkt, werkt hij eigenlijk maar 4 uur. Deze deo is niet zo. ik heb hem getest op mijn drukste dag en echt waar, na die dag rook ik nog steeds fris. het is een roller, vaak om je even op te frissen gebruik je al snel een spuit deo, maar als je eerst je oksels even  een beetje nat maakt kan een roller ook best wel. 

De deodorant is heerlijk fris en ruikt heel bijzonder, want hij ruik naar suikerspin en marsmallows! Het doet me een beetje denken aan de kermis. Ik ben helemaal gek op deze deo en ik hoop echt dat deze wel heel blijft. mocht je heb ook halen of hem al hebben, vertel dan wat jij er van vindt.

-xXx- Nina.

1 opmerking: