Pagina's

28 september 2012

Crackle nagellak.

Ik kwam gisteren bij de Action, gewoon om even rond te neuzen, toen ik ineens Crackle nagellak zag liggen. Crackle nagellak is een nagellak die breekt als je hem over een gewone lak heen doet. Ik had al zo'n nagellak van mijn oma voor mijn verjaardag gekregen, maar die droog al heel snel uit. maar gelukkig verkoopt de Action ze nu ook. 

Ik heb twee pakjes gehaald. in een pakje zit een gewone lak, een crackle en een top coat.

Deze kleur vond ik echt heel mooi.

Dit zijn de combinaties die ik kon maken met alle lakjes.

Ik vind deze combi het mooiste. Een zwarte onderlaag met een zwarte crackle eroverheen. Ik doe er dan geen topcoat meer op omdat het effect dan erg wegvalt. 

De lakjes zijn per 3 verpakt en kosten €1,44 per pakje

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten