Pagina's

06 maart 2013

Review Rimmel London Apocalips lip lacquer.

Jullie hebben ze vast wel gezien in foldertjes of in de winkel. Rimmel london heeft een nieuw soort lipgloss. Ik had hem ook al een keer in een foldertje gezien, maar ik vond hem nog best prijzig en wist niet wat ik er van moest verwachten. Toen ik een tijdje later bij de kruidvat kwam zag ik dat ze een actie hadden dat alle lipproducten van Rimmel nog maar 7 euro waren en toen dacht ik "Nu kan ik ze niet meer laten liggen...". Ik ben heel blij dat ik ze toch gekocht heb! Het is volgens mij de eerste keer dat ik een keer iets anders probeer dan mascara's van een wat duurder make-up merk. Eens moet de eerste keer zijn toch? :3

Het is een soort van vloeibare lipstick of ergens tussen lipgloss en lipstick in. Het kwastje van de lipgloss brengt heel mooi aan en zoals je een beetje kan zien zit er een soort van hol stuk in het kwastje zodat je precies genoeg heb voor je lippen. Het mooiste van de lipgloss vind ik toch wel de verpakking waar het in zit, de overloop van de zwart in de kleur van de gloss en de bovenkant van de dop dat dan weer een stoer effect geeft.



De kleuren die ik heb zijn 501 Stellar, een mooie koraal rood/roze kleur en 100 Phenomenon, een zachte nude kleur met een peach ondertoon. Ik heb voor deze kleuren gekozen om te kijken of zowel de felle kleuren als de lichte kleuren mooi dekken en ik ben daar heel tevreden over. Het enige nadeel is dat hij niet heel lang blijft zitten, maar dat ligt echt aan mij. Lipproducten blijven eigenlijk nooit echt mooi zitten op mijn lippen, maarja daar kan ik niet zo heel veel aan doen. ;3

Ik hoop dat jullie de review leuk vonden. :)

-xXx- Nina.

Ps. de review van de paletten van de Action komt eraan. :3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten