Pagina's

27 februari 2013

De 21 random questions tag.

Ik heb vandaag de 21 random questions tag voor jullie. Ik wou weer eens een tag doen en ik vond deze op internet en hij leek mij wel leuk. Het is een tag met 21 hele random vragen. De titel legt eigenlijk al genoeg uit , dus laten we beginnen

1. Welk ding heb je altijd bij je als je de deur uit gaat.
Ik denk mijn mobiel en mijn oordoppjes of koptelephone. Ik luister graag muziek en ik kan eigenlijk helemaal niet zonder mijn mobiel, dus die heb ik wel altijd bij me.

2. Favoriete make-up merk.
Ik denk Catrice, Essence en Max. Ik kan niet echt kiezen tussen die drie, omdat ik de make-up heel fijn vind en ik het bijna wel dagelijks gebruik. Het zijn alle drie ook betaalbare merken.

3. Favoriete bloemen.
Lelies. Ik vind dat ze altijd heel mooi bloeien en ze zijn mooi groot en lang en zijn in zo veel kleuren te krijgen. 

4. Favoriete kledingwinkel.
Ik heb eigenlijk niet echt een favoriet, maar ik hou er van om naar de Primark te gaan en fiftysix en vero moda en dat soort winkels. ik ga ook wel graag naar de H&M en V&D, maar daarvoor moet ik eerst naar Leeuwarden. Daar kom ik dus niet zo heel vaak.

5. Favoriete parfum.
Voile D'ambre van Yves Rocher. Ik heb dit geurtje ooit van mijn oma gekregen en ik vond hem meteen geweldig. De geur van de parfum is lekker fris en hij is niet zo heel heftig. Een parfum die ik nog heel graag wil hebben is het geurtje van Justin Bieber. zelf hoe ik echt helemaal niet van  JB en ben zeker geen believer, maar het geurtje is zo lekker. Het geurtje is wel redelijk prijzig, dus ik vraag hem waarschijnlijk voor mijn verjaardag of ik moet er even voor sparen.

6. Hakken of platte schoenen.
Platte schoenen voor school en hakken voor leuke gelegenheden. Deze vraag heb ik al heel vaak gehad en ik kan gewoon niet kiezen tussen deze twee, dus dan is dit antwoord het beste.

7. Haal je goede cijfers.
Ik heb tijden gehad dat ik best wel slechte cijfers haalde maar dit jaar gaat het best goed. Op veel vakken hal ik wel goede cijfers en geef toe, iedereen haalt wel eens een onvoldoende in zijn leven.

8. Favoriete kleuren.
ALLES. Ik hou van alles wat cleurrijk is en ik ben gek op felle kleuren, maar ook op hele warme en zachte kleuren. 

9. Drink je energydrink.
Nee. Ik hou echt helemaal niet vanh zulke drankjes. Ik vind ze altijd veel te zoet en word al misselijk van de geur...

10. Drink je sap.
Ja, ik drink wel eens sap. Ik hou vooral veel van sinaasappelsap. ik heb het het liefste wel zonder vruchtvlees, want daar hou ik helemaal niet van. Ik zorg er ook altijd voor dat ik in huis de eerste ben die er van drinkt, want dan zit alle vruchtvlees nog op de bodem.

11. Hou je van zwemmen.
Ik de zomer zwem ik graag. Vaak hang ik de hele zomer graag uit bij de Potten. ik ga er dan heel met vrienden en dan zijn we er de hele dag. ik ga ook wel eens naar het zwembad, maar ik ga toch het liefste vaat de Potten.

12. Eet je frietjes met een vork.
Als er een vork bij zit eet ik het altijd met een vork, maar bijvoorbeeld bij de Mcdonalds eet ik ze wel met mijn vingers.

13. Wat is uw favoriete moisturizer.
Ik gebruik eigenlijk altijd weer een andere. Degene die ik nu gebruikte is op, dus dat wordt weer een nieuwe zoeken.


14. Wil je later trouwen.
Ik wil later heel graag trouwen. Ik hou er altijd van om naar een bruiloft te gaan en ik ben echt gek op van die hele mooie bruidsjurken. bij onze tweedehands winkel hadden ze altijd een rek met allemaal bruidsjurken en mijn moeder en ik gingen ze altijd aandoen en hadden we echt de grootste lol.

15. Ben je snel boos.
Ik ben niet heel snel boos, maar ik kan wel snel geïrriteerd zijn. Boos zijn vind ik nooit leuk, omdat je je dan zo rot voelt. Ik ben veel liever heel blij.

16. Vindt je geesten jagen leuk.
Ik hou er helemaal niet van. Ik ben al heel snel bang en als mensen dan zulke dingen gaan bedenken om te gaan doen, haak ik af.

17. Heb je fobieën.
Ik heb best wel hoogtevrees, In een vliegtuig heb ik er geen last van, maar als ik naar de top van een toren ga of zoiets, wil ik halverwege wel weer naar beneden. Ik hou er echt niet van!


18. Bijt je nagels.
Nee. heb er nooit last van gehad en ik vind het eigenlijk ook een beetje goor... Ik weet dat er heel veel mensen zijn die het wel doen en die er vanaf willen. gewoon doorzetten en dat kom je er wel vanaf :3. 

19. Heb je ooit een bijna dood ervaring gehad.
Nee. Ik stel me soms wel een beetje aan en dan denk ik bijvoorbeeld dat ik bijna dood ga, maar dan valt het reuze mee. ik hoop dat het mijn ook nooit gaat overkomen!

20. Drink je koffie.
Ja, ik drink koffie. ik ben begonnen met ijskoffie en daarna ben ik ook gewone koffie gaan drinken. Ik dacht vroeger altijd dat ik het nooit zou gaan drinken en ik vond het altijd heel vies ruiken, maar ik vind het toch wel heel lekker. 

21. wat is je favoriete dier.
Konijnen, omdat ik ze zo schattig vind en ze zijn altijd lekker zacht en knuffelbaar :3.

Dit waren de vragen. als je hem ook wil doen, kopieer hem dan gewoon en laat in te reacties achter wat jou antwoorden zijn op bepaalde vragen of allemaal. 

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten