Pagina's

11 oktober 2012

Herfst outfit of the day + een Byebye... :(



Zoals je al een beetje aan het weer kunt merken, begint de herfst weer. het is een seizoen waarin het soms heel mooi weer kan zijn en het ook heel erg rotweer. de kleuren van de herfst zijn nog wel het allermooist. Ik probeer mijn kleren daarom ook een beetje uit te zoeken in die kleuren, dus veel rood, bruin en geel. 

Dit is mijn outfit of the day. ik draag een col van de Action, een shirt van Hema, een lekker warm gebreid vest van Hema en een broek van Wibra. ik hou heel erg van deze outfit, omdat het lekker warm is tijdens de herfst en de broek rood is net als de herfst bladeren. 

In mijn haar draag ik een strik. Ik weet niet meer waar deze vandaan komt, omdat ik hem al had ver voor dat strikjes helemaal hot werden, maar je kunt ze nu haast overal wel vinden. 

En verder voor make-up gewoon de dagelijkse routine. ik zal nog wel een keer mijn dagelijkse routine opnemen. Dus dat zien jullie allemaal wel.

Er is ook nog iets vervelends gebeurt en dat is dat mijn konijn, Pluis overleden is. Het is zondag gebeurt en ik vond nog een beetje moeilijk om over te schrijven, maar ik wou het nu wel vertellen. ik heb mijn konijn al vanaf mijn 7de en ik was er best gehecht aan. Het ging al een tijdje niet goed met d'r. 

Ik ben heel blij dat ze zo oud is geworden. Ze heeft nu een heel mooi plekje gekregen in de tuin. ik ben er wel een paar dagen verdrietig van geweest maar het gaat nu weer goed en ben blij dat ik zo goed voor Pluis heb kunnen zorgen. Ik denk dat ik niet weer een nieuw konijn neem, omdat het toch best veel werk is en als die net zo oud wordt als Pluis, denk ik dat ik dan al het huis uit ben. 

Geniet allemaal van de herfst.

-xXx- Nina.

1 opmerking: