Pagina's

01 oktober 2012

Andrelon producten.

De shampoo en conditioneer van de Ikea beginnen een beetje op te raken, dus moest ik weer een nieuwe halen. er was een actie bij de Kruidvat dat je 500 gram snoep krijgt bij twee actie-pruducten, dus het was niet zo moeilijk om te kiezen waar ik shampoo ging halen. Ik heb de Andrelon perfecte puntjes gehaald, omdat mijn puntjes na het verven altijd erg dood lijken. De shampoo ruikt echt super lekker en maakt je haar echt goed schoon en de conditioneer maakt je haar mooi glansend en zacht.

Dit is de bak waar je de snoep ik kon doen. echt heel erg groot!!! Ik ben ook helemaal los gegaan met uitzoeken wat ik wou en ik denk dat ik alle smaken er wel ingeschept heb. normaal kost 500 gram snoek bij de Kruidvat 3,50 en dat is ongeveer het bedrag wat ik voor de twee actieproducten heb betaalt, dus je krijgt er echt wel wat voor.

Ik weet niet zeker of de actie nog loopt, maar als hij nog loopt moet je zeker even heen. Want wie wil er nou niet gratis snoep!!!

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten