Pagina's

15 juli 2012

Lekker weer, maar kort.

Het was vandaag op bepaalde momenten lekker warm buiten, dus daar heb ik gebruik van gemaakt.

ik zat gezellig in de zon met Dikkie, Pluis en Jelle.
Dikkie zat te schooien, want ik had overheerlijke soep.
Ik kon nog net een foto maken
voordat de wolken voor de zon zaten.
Pluis vond de zon ook wel lekker.

Nog een fijne vakantie.

-xXx- Nina.

Ps. Als er weer een nieuw bericht op mijn blog staat, zet ik een link met een foto erbij op Twitter.
Deze foto stond er met @timloderus erbij.

Dit had GTST opgemerkt den ik en hebben het op hun Facebook gezet.
Hoe cool is dat, dat je je eigen foto terug vindt op zo´n site!
KLIK HIER  om het te zien.
scroll wel even naar beneden.

2 opmerkingen:

  1. Heej Nin, er had iemand eer reactie op m'n blog gezet (een hele leuke reactie!:D) en toen ben ik op dat blog gaan kijken en OMG wat een leuk bericht had ze. Zulke coole filmpjes. http://thisrecklessgirl.blogspot.nl/2012/07/barack-obama-zingt.html?showComment=1342374588541 check ff! Echt Awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja weet ik ze volgde mij ook al en had ook al een reactie gezet.

      Verwijderen