Pagina's

11 juli 2012

GTST: Wie is Tim.


Wie is Tim? is een app die je help met de zoektocht naar wie tim is, waar hij vandaan komt en wie zijn familie is.
Ik ben er zelf echt dag en nacht mee bezig met zoeken op internet en alle rare dingen in zijn boekje op een rijtje te zetten.

Dus ik heb een eigen boekje gemaakt.

Wat wel heel handig is, is dat we vanaf de IPad kunnen printen.
Ik vond op pagina 3 een zin die verder ging onder de krabbel van Lucas.
Erg raar...
Verder heb ik nog uitgezocht wat hij met dit adres moest.
Wel raar dat hij een adres heeft van een medisch centrum.
ik hou ook al zijn merkwaardige tweets bij.

Laat een reactie achter als je zelf ook nog iets weet.
Wat wel jammer is, is dat ik aan het googlen was en op een website kwam waar opstond wie Tim waarschijnlijk was.

-xXx- Nina.

1 opmerking:

  1. Dat lijkt me eigenlijk best wel een leuk spel, Jammer genoeg ken ik GTST niet, België hé. Je hebt een leuke blog, ik volg je, volg je me terug?
    xoxo thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen