Pagina's

01 juli 2012

DIY gift.

Vandaag zijn twee vriendinnen van mij jarig. Ze zijn tweeling en omdat dat bijzonder is wou ik een bijzonder en zelfgemaakt cadeau, dus ik heb geluksthee gemaakt.

Je hebt nodig:

  • Theezakjes.
  • Veel papier.
  • Een schaar.
  • Lijm.
  • Een pen.
  • Een sjabloon van een envelop.
  • Versiersel.
  • Ijzer.
  • Een ouder die je kan helpen met lassen.
Eerst maak je van een stuk ijzer een rondje.
Dan ga je een vorm voor de envelop maken.
Maak het vast aan een theezakje en doe er iets in.
Nu kun je alles versieren.
En dan ziet hij er zo uit.
ik vind hem echt heel leuk geworden.
Ik heb alle theezakjes vastgemaakt met paperclips,
zodat je ze gemakkelijk er af kan halen.

Zo hen een heel verrassend en leuk cadeau om aan iemand te geven of om voor jezelf te maken en ergens op  te hangen.

-xXx- Nina.

Ps. Mocht je staatslot vast zitten aan de envelop, probeer hem dan niet los te weken met stoom.

Dit is het resultaat.
We hadden wel 5 euro gewonnen....

2 opmerkingen: