Pagina's

11 januari 2015

Naar Spanje



Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geblogd. Ik ga het vandaag hebben over mijn zomervakantie. Ja, ik weet het, de zomer vakantie is nog zo ver weg. Maar voor mijn vakantie heb ik wat voorbereiding nodig. Dit wil ik gaan bijhouden in blog posts, wat ik allemaal meeneem, met wie ik ga, bikini ready worden, vliegen, sparen en activiteiten die we willen doen. dit zijn een paar dingen die ik wil gaan bloggen. 

Dit is deel 1, Waar gaan we heen.

Afgelopen zomer kregen ik en twee vriendinnen, Nynke en Shanine, het idee om naar Spanje te gaan. Shanine gaat elk jaar met haar ouders naar Spanje en Nynke en ik wouden er ook graag een keer heen. Het begon eerst meer als een idee waarvan we dachten dat het toch niet zou lukken, dus hebben we het toen een beetje achter wegen gelaten. Een paar weken terug kwamen we er weer op en vonden we het nog steeds een super leuk idee om te gaan doen. We hebben gezocht naar vluchten en overlegd met ouders erbij over wat het ging kosten, voor hoelang en wat we allemaal zouden willen doen. Shanine en haar familie gaan altijd met de auto vaan Spanje toe en we passen niet met z'n allen in de auto, vandaar dat Nynke en ik met het vliegtuig gaan. Vandaag kreeg ik een berichtje van Nynke dat de vlucht is geboekt. We gaan in de zomervakantie vaan Spanje!!!!!

Dit was een beetje over hoe het allemaal tot stand was gekomen. De volgende keer ga ik het hebben over waar we precies heen gaan en de reis. 

-xXx- Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten