Pagina's

08 juli 2014

The Fault In Our Stars.


Vandaag heb ik voor jullie een review over de film The Fault In Our Stars.


The Fault In Our Stars gaat over de 16-jarige Hazel Grace Lancaster die van haar moeder en dokter naar een kankerpatiëntensupportgroep moet omdat ze longkanker heeft. Bij een van de sessies ontmoet ze Augustus Waters, een vriend van een jongen uit de groep, Isaac, en heeft zelf ook kanker in zijn been gehad, botkanker, maar is weer vrij van kanker naar het amputeren van zijn been. na de sessie spreken ze af en wisselen ze elkaars favoriete boek uit. Hazels favoriete boek is Een vorstelijke beproeving geschreven door Peter van Houten. het boek heeft een open einde wat hun allebei veel bezig houd. Augustus besluit de assistente van Peter van Houten een e-mail te sturen met alle vragen. Hazel stuurt zelf ook een mail met vragen en krijgt een uitnodiging terug om naar Amsterdam te komen. Als je wil weten hoe het verder afloopt gaan dan zeker de film kijken!!!

Ik heb gisteren de film gezien en ik ben alles nog steeds een beetje aan het verwerken. Het is een film van het boek, gesteven door John Green. Zelf ben ik wel begonnen met het lezen van het boek, maar het het niet uitgekregen voor de film. Omdat ik het boek niet helemaal heb gelezen kan ik niet goed oordelen of er dingen niet zijn gebruikt uit het boek maar voor zover ik weet kwam er veel in voor en vooral de grappige gedachtes van Hazel. Het einde is verrassend als je het boek niet hebt gelezen dus is het nog steeds de moeite waard om hem te gaan kijken en het boek er misschien na te lezen.

Ik hoop dat jullie wat hebben aan de review en veel plezier als je de film gaat zien en als je hem hebt gezien, laat dan in de reacties achter wat je het mooiste stuk vond van de film.

-xXx- Nina.

1 opmerking:

  1. Ik heb de film al weer 2 weken geleden gezien xd, maar ik vond het een super leuke film, maar miste wel dingen zoals Hazels vriendin Kaitlyn en (spoiler maybe ;) ) Caroline. Maar wel echt een geweldige film (en natuurlijk ook een geweldig boek)!
    Mijn favoriete deel, wanneer ze de auto van Monica bekogelen (vooral wat Augustus tegen haar moeder zegt xd ).
    Liefs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen