Pagina's

30 mei 2014

Wat ik op een dag eet.



Ik heb vandaag voor jullie alles wat ik op een dag eet op een rijtje gezet. ik heb erbij gezet wat er inzit, zodat je het thuis zelf ook kan maken. Mijn tussendoortjes en wat ik drink staat er niet bij, maar voor drinken drink ik water of thee en als tussendoortjes eet ik een appel, wortel of een ander soort groenten of fruit.




Ik begin altijd mijn dag met havermout. Ik at havermout met sojamelk, appel en druif. Voor mij is zo's ontbijt vullend en geeft het me genoeg energie voor de hele dag. Ik zorg altijd dat ik 2 soorten fruit bij mijn ontbijt doe, zodat ik weer dat ik mijn fruit voor de dag heb gehad en het is ook heel lekker :).

Recept:
                                                               - Een zakje havermout
                                                               - Sojamelk
                                                               - 1 appel
                                                               - Een hand vol druiven.


Als middag eten probeer ik voor het grootste deel groenten te eten, zoals sla, courgette, wortel, tomaat, avocado, etc. Soms maak ik een salade, maar Ik had meer zin in een wrap. Ik heb in mijn wrap wat avocado, veldsla en garnaal gedaan. 

Recept:
                                                               - 2 medium wraps
                                                               - Een halve avocado
                                                               - Een handje vol veldsla per wrap
                                                               - 8 garnalen


Als avondeten at ik een salade met veldsla, blauwe bes, granaatappel en zalm. Als dressing had ik wat crème fraîche met framboos azijn en een beetje peper door elkaar gemixt en er overheen gedaan. Deze salade zou echt perfect zijn voor in de zomer bij een barbecue. Tip: maak de zalm klaar op de barbecue. 

Recept:
                                                               - Veldsla
                                                               - Een handje vol blauwe bessen
                                                               - Een kwart aan granaatappel
                                                               - Zalm

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie uit kunnen halen voor lekkere recepten en eet smakelijk! heb je zelf ook nog leuke recepten of ideeën, laat ze achter in de reacties.

-xXx- Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten