Pagina's

24 mei 2014

Havermout met soya melk, aardbeien en druiven


Ik ben begonnen met een nieuwe levensstijl als het om eten gaat. Ik heb al de slechte koolhydraten en calorieën uit mijn eten gehaald en heb ze vervangen voor fruit, groente en vezels. Ik ben nu al 3 weken bezig en wou het ook graag met jullie delen. Wat ik nu als ontbijt eet is havermout en veel fruit, mijn middag eten bestaat veel uit groenten en ei en mijn avondeten is vaak salade en groenten. Hier heb ik een recept voor jullie van mijn favoriete ontbijt tot nu toe. 


Ingrediënten:
  • 1 zakje Oats Express
  • 170 ml soya melk
  • 4 aardbeien
  • handje vol witte druiven

Bereiding:

Mix 1 zakje havermout met 170 ml soya melk. Zet dit in de magnetron voor 1 min. 40 sec.
Snij ondertussen de aardbeien in 4 en haal de druiven van de tros.
Als je havermout klaar is doe je de aardbeien en druiven erbij en je ontbijt is klaar.
Doordat de soya melk iets zoeter is hoef je er geen suiker bij te doen.

Kijk voor mijn recept ook op Quaker

-xXx- Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten