Pagina's

22 juni 2012

Geshopt.

Ik ben mee geweest met mijn vader boodschappen doen voor mijn feest morgen (komt zondag een artikel van). toen we bij de Lidl waren, hadden ze een bak met allemaal kleding voor EEN EURO!!!
Ja, echt. Een hele bak vol. en natuurlijk kom ik het niet laten om te kijken.
Dit heb ik gekocht.

Dit is alles wat ik moest hebben voor "The tea party."
Er zit in:
  • Fruit: watermeloen, mango's, ananas, kersen en aardbijen.
  • Bakspul en decoratie: cupcakemix, jelly vruchtjes, discodip, boter en room.
  • Drinken: icetea en allemaal theesmaken.
  • Brood voor sandwiches.
  • Rietjes.

Ik heb een hotpants gekocht. Een geweldige kleur.

En een donker blauw - wit gestreept bikini topje.

Ze hadden niet veel in mijn maat, dus is het weinig.
Maar wel heel leuk.

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten