Pagina's

07 juni 2012

ff voorstellen!

Heeey.
Ik ben Nina en ik ben helemaal nieuw in de "blogwereld".
mijn vriendin Mirthe (echtmirthe.blogspot.com)
zei dat het echt super leuk is om een blog te beginnen. eerst dacht ik "Nee, dan begin is eens en dan laat is weer gaan." maar toch leek het me wel leuk, omdat is dan dat wereld kan vertellen wat ik allemaal leuk vind en weer van andere mensen kan leren. ;p 


Meer over mezeluf!

Nou, ik ben 13 jaar en ik zit nu in klas 2 technasium op het bogerman. mijn moeder is directrice van De oudvaart en mijn vader is meubelmaker, maar ook een geweldige kok.
Ik heb een hond, een konijn en een kat, Dikkie, Pluis en Jelle.
Verder heb ik ook een broertje, Mees. hij is soms heel irritant (best wel vaak) maar hij kan ook wel aardig zijn.
Ik heb ook nog een hele hechte vriendinnen groep.
Amarins, Rieneke, Judith, Mirthe en ik. daar komen nog foto's van. 
Ik kook heel graag. Ik help mijn vader vaak bij het koken en kook zelf ook wel eens. Het gene wat ik het liefste eet is Vega lasagne. 


Als jullie meer willen weten over mij, moet je mijn blog volgen.




-xXx- Nina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten