Pagina's

10 augustus 2012

Vakantie + shoplog.


Hey allemaal, 
ik heb even weg geweest, want ik was op vakantie naar Bospark De Bikkels. Bospark De Bikkels is een chaletpark in Vlierden, Noord-Brabant. Het ligt vlakbij Eindhoven, dus je kunt lekker shoppen. Ik ben maar een midweek geweest, veel te kort natuurlijk, maar het was wel heel leuk. Ik hoop dat ik in de winter of de volgende zomer 2 weken erheen ga.

Ik heb heel veel geshopt, echt heel veel... :$ maar vooral hele leuke dingen.

Bij Ikea:



Ik heb wat een tijdschriftenbak en een gewoon bakje voor school gekocht, 2 geurkaarzen, een nieuw dekbed overtrek en wat douche spullen. van de douche spullen komt nog een artikel.

Bij Zeeman:



Ik heb een rokje, een heel lang shirt, een blazer en een houthakkersblouse gekocht.

Ik ben ook nog een dagje naar Einhoven geweest, daar komt nog een artikel van wat ik daar heb gedaan.

bij H&M:


Een oranje joggingbroek en een zwart hemd, allebei voor gym.

Bij Claires:


Bretels!!!!!!!! Ik wou al zo lang bretels en nu heb ik ze!!!!!!

En bij Kruitvat en Hema:


Een poleister, een glasvijl en een concealer kwast.


Alle prijzen:

Ikea
De douchespullen: per stuk 1 euro (het was korting).
De geurkaarzen: per stuk 2 euro.
Tijdschriftenbak: 1.50 (wordt nu denk ik niet meer verkocht, want ik heb hem uit de koopjeshoek).
Wit bakje: 3 euro.

Zeeman:
Blazer: 15 euro.
Korting:
Lang shirt: 2 euro.
Rok: 2 euro.
Blouse: 2.50.

H&M:
Joggingbroek: van 10 naar 5 euro.
Hemd: 4.95.

Kruitvat en Hema:
Kwast: 2.50.
Glasvijl: 1.79.
Poleister: 1.15.

Voor het Zuiden en midden, geniet van je laatst vakantie dagen en de rest nog een fijne vakantie!!!!

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten